Blog > Komentarze do wpisu
Love...

Heeh xD Dzisiejszy dzień był ... niezły... ^^ O lekcjach to nawet pisać mi sie nie chce... xD

Ale napisze co sie działno na przerwach ♥

No... Klaudia chciała moją bluze. Bo mam taką skeytowską. (

Klaudia: Daj mi sw. bluze. .. ;p

Ja: To ty daj koszulke.;p

Klaudia: co?! ;oo

Ja: No koszulka albo bluza. ;p

Klaudia założyła bluze  i pod bluzą ściągała koszulkę. xDDDDDDD Bluzke ściągneła przez nogi. I dała mi koszulkę. xDDD

Było ciekawie... xD Później chciałam rozpiąć jej bluze.. Bo mam więcej odwagi niż chłopaki ^^

Póżniej Ja i 4 koleżanek z klasy (Klaudia, Sandra, Dominika i Olka) Wbiłyśmy chłopakom na boisko ^^ o powiedziałyśmy że chcemy stać na bramce. ^^ Szymon (sweet kolega z klasy) powiedział że sie nie nadajemy ... ; // Ale i tak weszłyśmy na bramke.... ^^ a to co robiłyśmy tam.... POZOSTAWIE BEZ KOMENTARZA... xD (chłopaki powiedziali że to "FAJNE" było xDDDDDD )

 

 

środa, 11 maja 2011, eniwier

Polecane wpisy